Ännu en dröm

Imorse drömde jag om dig, och hela familjen Nytomt.
Vi satt i vardagsrummet på Kyrkogatan, du på din plats längst ut till höger. Annelie, Jan, Johanna och Josefin var också med. Alla var glada, du och Jan retade Annelie.
Jag minns hur glad jag var över att du var pigg, du var fortfarande smal, men glad och pigg.
När jag tänker tillbaka på förra sommaren, kan jag fortfarande inte förstå. Jag kan fortfarande inte placera när något hände, allt är som en enda stor röra. Men när jag drömmer om dig, och ser dig igen, blir jag glad. Och påminns om hur du är. Lugn och trygg, glad och med glimten i ögat.
Idag skiner solen Wiktor, våren är här. Jag och Johanna åker ner till Åmål imorgon..
Vi saknar dig så.
Robert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0