"All we are is dust in the wind"

Sitter på jobbet, för några veckor sedan när jag kikade på en av våra medialistor så såg jag att Nordic Hardware stod med. Du dyker upp lite varstans, lite när som helst. Alldeles nyss tryckte jag på play på min iPhone, Kansas med Dust in the wind började spelas. Tycker att den är så oerhört vacker, och den får mig att tänka på dig. Och på oss alla, då jag ibland kan känna hopplöshet. Som om jag, efter allt som hänt, känner att ingenting spelar någon roll. Ungefär som Kansas sjunger, "just a drop of water in an endless sea". Precis efter det att jag skrev klart den förra meningen sken solen upp, ett varmt och mjukt sken lyste upp hela kontoret. Som om något, eller någon, försöker säga mig något. Kanske att våren snart kommer, och att allt kommer att bli ljusare och bättre. Kanske, något helt annat...




Robban

Kommentarer
Postat av: Johanna

I love you Babe! Tack för att du har funnits vid min sida genom allt detta!

2011-02-15 @ 23:02:11
URL: http://johannanytomt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0