Grattis från Josefin

Vaknar upp och läser allt fint som alla skriver till dig..Vaknar upp med tårar. 
Grattis älskade bror på din födelsedag! Jag saknar dig så galet mycket att ord inte kan beskriva. Saknaden försvinner aldrig, den byter skepnad ibland men är fortfarande lika stark.
Som många andra skrivit så har du fått din omgivning att få en annan syn på livet, en bättre syn, där man har lärt sig att uppskatta alla små ting i vardagen. Saker som inte är en självklarhet för alla.Tack!
Jag vet att du alltid finns med mig! Känner din haka vilandes på mitt huvud när jag står still. Så som du alltid brukade göra för att visa va lång du var! :)
Du är världens bästa bror, idag tar vi en fest för dig! De vet jag att du hade velat!
Älskar dig wirre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0